bmw3s
06.03.2006, 13:05
The BMW Sauber wind tunnel with its impressive glass facade (01/2006)
http://armand.ru/wwwauto/gallery/data/500/6932mpower_f12006_bmw3s_12.jpg
http://armand.ru/wwwauto/gallery/data/500/6932mpower_f12006_bmw3s_11.jpg
The steel construction of the wind tunnel has an overall weight of 480 tons (01/2006)
http://armand.ru/wwwauto/gallery/data/500/6932mpower_f12006_bmw3s_13.jpg
The monocoque of the BMW Sauber F1.06 is varnished (01/2006)
http://armand.ru/wwwauto/gallery/data/500/6932mpower_f12006_bmw3s_06.jpg
http://armand.ru/wwwauto/gallery/data/500/6932mpower_f12006_bmw3s_02.jpg
http://armand.ru/wwwauto/gallery/data/500/6932mpower_f12006_bmw3s_05.jpg
http://armand.ru/wwwauto/gallery/data/500/6932mpower_f12006_bmw3s_01.jpg
Preparation for varnishing the BMW Sauber F1.06 (01/2006)
http://armand.ru/wwwauto/gallery/data/500/6932mpower_f12006_bmw3s_04.jpg
Designworkings on the BMW Sauber F1.06 (01/2006)
http://armand.ru/wwwauto/gallery/data/500/6932mpower_f12006_bmw3s_07.jpg
http://armand.ru/wwwauto/gallery/data/500/6932mpower_f12006_bmw3s_08.jpg
http://armand.ru/wwwauto/gallery/data/500/6932mpower_f12006_bmw3s_09.jpg
http://armand.ru/wwwauto/gallery/data/500/6932mpower_f12006_bmw3s_10.jpg
The BMW Sauber F1.06 is bonded (01/2006)
http://armand.ru/wwwauto/gallery/data/500/6932mpower_f12006_bmw3s_03.jpg
The BMW Sauber F1 engineers work with 60 percent models (01/2006)
http://armand.ru/wwwauto/gallery/data/500/6932mpower_f12006_bmw3s_14.jpg
The new BMW P86 F1-engine on the dyno (01/2006)
http://armand.ru/wwwauto/gallery/data/500/6932mpower_f12006_bmw3s_00.jpg
http://armand.ru/wwwauto/gallery/data/500/6932mpower_f12006_bmw3s_12.jpg
http://armand.ru/wwwauto/gallery/data/500/6932mpower_f12006_bmw3s_11.jpg
The steel construction of the wind tunnel has an overall weight of 480 tons (01/2006)
http://armand.ru/wwwauto/gallery/data/500/6932mpower_f12006_bmw3s_13.jpg
The monocoque of the BMW Sauber F1.06 is varnished (01/2006)
http://armand.ru/wwwauto/gallery/data/500/6932mpower_f12006_bmw3s_06.jpg
http://armand.ru/wwwauto/gallery/data/500/6932mpower_f12006_bmw3s_02.jpg
http://armand.ru/wwwauto/gallery/data/500/6932mpower_f12006_bmw3s_05.jpg
http://armand.ru/wwwauto/gallery/data/500/6932mpower_f12006_bmw3s_01.jpg
Preparation for varnishing the BMW Sauber F1.06 (01/2006)
http://armand.ru/wwwauto/gallery/data/500/6932mpower_f12006_bmw3s_04.jpg
Designworkings on the BMW Sauber F1.06 (01/2006)
http://armand.ru/wwwauto/gallery/data/500/6932mpower_f12006_bmw3s_07.jpg
http://armand.ru/wwwauto/gallery/data/500/6932mpower_f12006_bmw3s_08.jpg
http://armand.ru/wwwauto/gallery/data/500/6932mpower_f12006_bmw3s_09.jpg
http://armand.ru/wwwauto/gallery/data/500/6932mpower_f12006_bmw3s_10.jpg
The BMW Sauber F1.06 is bonded (01/2006)
http://armand.ru/wwwauto/gallery/data/500/6932mpower_f12006_bmw3s_03.jpg
The BMW Sauber F1 engineers work with 60 percent models (01/2006)
http://armand.ru/wwwauto/gallery/data/500/6932mpower_f12006_bmw3s_14.jpg
The new BMW P86 F1-engine on the dyno (01/2006)
http://armand.ru/wwwauto/gallery/data/500/6932mpower_f12006_bmw3s_00.jpg