Показать сообщение отдельно
Старый 22.02.2011, 00:30   #29
deeamon
На второй
 
Регистрация: 28.11.2007
Сообщений: 175
deeamon has a spectacular aura about
По умолчанию

Цитата:
Сообщение от Вадим Посмотреть сообщение
Вот очень интересно что сделали с е30 что она так "загорается". Какие то гонки в финке. е30м3 мотор 3.8


http://www2.nieminenracing.net/videot/RaceofPorvoo.wmv
вот вам конфиг мотора чтоб Рома не подумал что у него так же можно=)
Technical information

Engine BMW M5 3.8 6-cylinder, 24 valve (S38B38)

Cylinderhead

Cylinderhead flow / mm / hp

2 mm 123,5
3 mm 186,2
4 mm 251,6
6 mm 354,7
8 mm 429,8
10 mm 481,4
11 mm 502,3
12 mm 520,6 (201,8 CFM)
14 mm 542,1
15 mm 558,1

Inlet valve 39,5 mm Schrick (blanco own desing)
Exhaust valve 32,5 mm orginal
Massive cylinder head flow works
Schrick valve spring / titanium retainer and lash cap
S50B32 Cam follower
Adjustment camgear

Camsaft

Schrick inlet cam
308 degree / lift 12,2 mm

Schrick exhaust cam
296 degree / lift 11,7 mm

Throttle body BMW M5 3.8 (S38B38) 50 mm

Injector Bosch 420 cc / 5 bar

Air filter ITG Megaflow special made

ECU Haltec E11v2

Ignition MSD 6 AL / distributor

Exhaust manifold 6 – 2 – 1 Stainless steel. Secondary pipe (adjustment)
Thermo coated

Exhaust pipe Stainless steel plate (made by pipe) 3” and hand made mufflers

Piston C.P.S Pistoni special, bore 94,6 mm (balanced)

Connection rod Auto-Verdi, light (balanced, top and end)

Cranksaft Orginal S38B38; balanced

Oil system Orginal and bigger oil cooler

Compression ratio 12:1

Power 450 hp / 7030 rpm (exhaust manifold restricts max power)

Torgue 485 Nm / 6100 rpm
Torgue range 3000 rpm / 355 Nm / 4000-7000 rpm +430 Nm

Flywheel Steel 4,0 kg


чувак всех проезжал в абсолюте в ахвенисто на этом ведре.
deeamon вне форума   Ответить с цитированием